torsdag 1 januari 2009

året 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? konfirmerade mig, tog moppekort
2. Höll du några av dina nyårslöften? ja, komma över min tonårsförälskelse och tro på fan jag gjorde det också
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja, rebecca åt världens finaste gustav:)
4. Dog någon som stod dig nära? nej, och tur är väl de
5. Vilka länder besökte du? Norge
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? ja, snygg kropp och en pojkvän
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? olika datum
8. Vad var din största framgång 2008? höjde mitt betyg i svenskan, det är jag nöjd med
9. Största misstaget? Jadu, jag har alldeles för många
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte vad jag kommer ihåg
11. Bästa köpet? Winnerbäck biljetten, yran & gf biljetten
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, biljetter, nöjen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mina vänner, gf yran & winnerbäck
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
om du var här, utan dina andetag - kent
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Mer festivaler, Mer pengar!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tråkat på mina hemmadagar, Men de blev inte så många
18. Hur tillbringade du julen? hos mormor och hemma med familjen + farmor+mormor
19. Blev du kär i år? pass!:)
20. Hur många one night stands? pass
21. Favoritprogram på TV? Andra avenyn såklart!
23. Bästa boken du läste i år? Jag vet inte riktigt
24. Största musikaliska upptäckten? Hellström, Crashdiet
25. Något du önskade dig och fick? Komma över min tonårsförälskelse
26. Något du önskade dig men inte fick? En evig lycka och en pojkvän
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Hemma, blev firad dagen efter
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer lycka!
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Tonårsår!
31. Vad fick dig att må bra? Familj och vänner + skutt
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Måste jag säga alla?
33.Vem saknade du? Kärlek från en drömprins
34. De bästa nya människorna du träffade? Olsson Cissy Felicia o massa fler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Allting handlar om ordet ur din mun.
Behandla folk som du själv vill bli behandlad.