fredag 9 januari 2009

All the tears I've cry.

Dagen kändes grymt kort idag på skolan.
Drog till farmor runt 2, Lagade ägg och bacon!
Sedan låg jag och drog mig i soffan, efter ett tag kom farmor hem så jag gick och handlade lite saker åt henne som vi skulle ha till middagen, Eller ja jag köpte sallad åt mig själv.
Men dom andra skulle ju inte ha de.
Sedan drog jag och skulle träna med det var stängt, så jag gick till pappa och väntade en halvtimme sedan gick jag tillbaka men det var forfarande stängt, Så det blev ingen träning idag, Men jag har faktiskt gått rätt mycket idag ändså!
Mamma åkte i morse till Borås, Hon kommer hem på söndag så jag ska försöka överleva utan henne med bara manligt sällskap i huset, Får hoppas dom inte tar kål på mig!

Ikväll ska jag ta det lugnt, Kanske göra No uppgiften vi fick idag.

Ha en fin kväll.
På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Allting handlar om ordet ur din mun.
Behandla folk som du själv vill bli behandlad.